Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Hij is inderdaad nog wat aan de gele kant, het orgineel is nog geler.
Zal er zo een update bij plaatsen die minder geel is.
Meksjoef schreef:
Nee juist niet

vandaar mijn vraag

had namelijk ergens gelezen dat het daar erg donker was

De vogels zaten precies aan de noordkant van het schip onder een gedeelte van het dek wat daarboven was[zo bleef het er wel redelijk droog], dus niet echt gunstige lichtomstandigheden.
Op een gegeven moment zei de valkenier tegen mij dat ie een aantal vogels eten ging geven aan de voorkant van het schip en dus gewoon geheel in de buitenlucht.
Het zonnetje kwam toen ook een beetje door, dus dat kwam mooi uit.
Dit was de laatste vogel die eten kreeg en dat was zo rond 15:30 uur en in de achtergrond zie je de volgende bui die eraan kwam....een vrij donkere lucht dus, maar de vogel zit nog in de zon.
Rob Olivier schreef:
Wat het gelige betreft, Buizerds zijn net toverballen. Iedere Buizerd verschilt van de andere in kleur(tint) en tekening. Dit gelige kan gewoon een natuurlijke kleur zijn of zelfs door wat vervuiling komen.
Ik heb ook een paar foto's van 'm gemaakt toen ie nog aan de schaduwkant onder het bovendek zat en ook daar zie je dat ie vrij geel is, maar minder erg dan in het ondergaande zonnetje hier.
FiToLo schreef:
ook geïnteresseerd naar een duiding wat betreft het gele
Ik hoop dat ik het hierboven voldoende heb uitgelegd.
Fotosmurf schreef:
Vind hem ook wat gelig maar volgens mij is deze binnen genomen en zou dus best door een lamp kunnen komen.
Niet binnen dus Joop, maar vol in de ondergaande zon en das een flink lampie.