Jan, Henry en Wendy ook bedankt!
Denk dat het licht dan toch te maken heeft met die regenbui in de achtergrond, Henry.
Beetje hetzelfde als de foto's van de Zeearend in Noorwegen.....laagstaand zonnetje en een regenbui in de achtergrond, vind het zelf wel een apart beeld geven.
Heb ook nog een foto van de Euromast gemaakt vanaf de boot, ook met die regenbui in de achtergrond en het zonnetje op de mast, is alleen het bovenste deel van de mast, want ook gemaakt met 200mm.....zal die binnenkort weleens plaatsen, ook al is het geen spannend beeld, maar wel apart licht.
Meeste ervaren dierenfotografen zullen inderdaad geen moeite hebben om zo een portret te maken van de Zeearend, maar ik moest wel goed opletten dat het wit niet overbelicht raakte en de Arend wilde ook niet echt stil zitten.
In het begin stond ik met nog niet zoveel fotografen om me heen, maar ik herinner me dat het tijdens het voeren van deze vogel knap druk was met fotografen, dus moest goed opletten dat anderen met kortere brandpuntafstanden[en die waren knap in de meerderheid] er niet voor gingen staan.