Allemaal bedankt voor de reacties, bemerkingen en tips.
Ik had de orginele foto al wat opgelicht, maar nu een update erbij gezet die nog wat lichter is en ook gelijk wat warmer van kleur gemaakt.
Het hoge standpunt had eigenlijk 3 redenen....de Eend kwam plots aanzwemmen en toen ik een paar passen zijn kant op maakte zag ik 'm al twijfelen, dus ik was bang dat ie rechtsomkeert zou maken als ik er dan ook nog eens uitgebreid bij zou gaan liggen met de camera vlak boven het water.
De lens op de camera(Sony 70-400mm II) had ik van iemand geleend en met spullen die ik van iemand anders leen ga ik meest zuiniger om dan met m'n eigen spullen, dus vond het ook link om die zwaardere en langere lens zo vlak boven het water te houden.
De Eend kwam best snel aan zwemmen en ik ben niet zo heel sportief

, dus was ook bang dat ik te laat zou zijn als ik eerst moest gaan liggen, het klapschermpje open klappen en dan het spul laag boven het water houden en de Eend in je schermpje opzoeken.
Zelf vind ik het standpunt ook jammer, maar zoals gezegd vond ik de spiegeling en het "gouden" water wel leuk en daarmee de overeenkomst met Dagobert, vandaar toch geplaatst.