Thanks allemaal!
Het is ook niet echt een serie.
De 1e die ik plaatste is afgelopen zaterdag gemaakt en toen was het vrij druk daar en kwam ik er ook pas wat later achter dat de IJsvogeltjes zich af en toe op dat plekje lieten zien.
De laatste 2 zijn van afgelopen donderdag, ik ben toen terug gegaan en heb zelf een tak mee genomen die ik in de slootkant heb gestoken en heb van 9:30 uur tot 16:30 uur daar gezeten in de auto.
De IJsvogeltjes lieten zich toen wat vaker zien(hoewel de eerste keer dat ik ze zag pas om 11:30 uur was) en er was minder zon dan ze voorspelt hadden in Zeeland, dus de sluitertijden werkten soms niet helemaal mee.....wilde niet hoger gaan dan ISO-400, omdat ik daarboven toch details ga verliezen met mijn camera.
Ik heb donderdag zowel een mannetje als een vrouwtje voor m'n lens gehad en ze gingen op verschillende plekjes zitten, ook op de tak die ik mee genomen had.
Ik moet het allemaal nog een beetje uitzoeken, want gisteren moest ik gewoon weer werken en heb die met het garnaaltje in z'n snavel als eerste eruit gepikt, omdat ik zelf zo'n prooi altijd wel leuk vind en wat extra's vind geven aan een foto.
Gisteravond weer even snel door de map gebladerd en kwam deze tegen die ik vanwege de totaal andere achtergrond eruit gepikt heb.
Er zullen er waarschijnlijk nog wel meer volgen, maar een serie post ik niet zo snel, omdat je dan vaak niet van elke foto te horen krijgt wat men ervan vindt en ik heb meest ook niet zo'n zin om bijvoorbeeld 4 foto's uit te zoeken en in 1 keer te gaan bewerken.
Heb er nog wel een aantal klaar van de Jan van Genten, dus misschien dat ik daar wel 1 of 2 series van maak.