Dank jullie wel.
@Joop, het groen stoort mij helemaal niet, maar ook dat wist jij al

....eigenlijk vind ik het zelf wat toevoegen omdat daardoor ook te zien is dat ie niet hoog vloog.
@Henry, ik kan me indenken dat je liever wat meer ruimte zou zien, is denk een kwestie van smaak en daar heb ik er gelukkig ook wel een aantal van.
Maar zoals hier vond ik het zelf zoals Rob, Danny, Herman en Mendel al zeggen imposant, indrukwekkend en weer es wat anders.
@Wim, ze zijn echt nog wel schuw, zeker als je ze als wandelaar tegen komt en ze zitten ergens, bijvoorbeeld in een boom, dan vliegen ze als je binnen de 50 à 100 meter komt al weg.
Ook hadden we sommige Arenden die de vis niet wilden pakken in het water en even boven de boot bleven cirkelen en dan weer vertrokken....ik denk toch gewoon schuw omdat ze ons zagen.
Anderen kwamen wel heel dicht bij de boot, maar ik denk als je die zittend tegen zou komen dat ze dan ook niet echt goed benaderbaar zouden zijn....vliegende vogels voelen zich toch veiliger denk ik omdat ze waarschijnlijk weten dat wij toch niet kunnen vliegen.
@Mendel, het klopt helemaal dat de scherpte niet helemaal op de kop ligt, maar meer op de poten met de vis en de bovenste vleugel.