Was tijdens de vakantie in Polen met m'n vrouw naar een natuurgebied geweest wat een soort van Rietputten is, alleen dan veel groter.
Was ongeveer een uurtje rijden bij ons hotel vandaan en er zou daar een vrij bijzonder vogeltje moeten zitten.
Mijn vrouw is gek op wandelen(ik niet, want heb een enkel die niet helemaal mee wil werken), dus toch maar even die kant op ook al wist ik dat ik het de andere dag waarschijnlijk zou moeten bezuren vanwege pijn in m'n enkel, maar soms moet je er wat voor over hebben en m'n vrouw vindt het ook niet leuk om altijd alleen te wandelen als we met z'n tweeën op vakantie zijn.
Ik heb daar wat kleine vogeltjes op de foto kunnen zetten, maar door veel wind en een wat ongeduldige vrouw

viel het allemaal nog niet mee.
Het aparte vogeltje, de Waterrietzanger, zat er niet bij volgens Rob, maar omdat ik de foto's toch bewerkt en online heb gezet zal ik ze hier ook plaatsen.
Kwaliteit is misschien ook wat minder, want heb er 1 via Imgur en de andere 2 via Myalbum online gezet, maar kwam er later achter dat de foto's ook daar gecomprimeerd worden.
1.De gewone Rietzanger:

2.De Bosrietzanger of Kleine Karekiet, daar was Rob niet zeker van, want die lijken nogal op elkaar:
3.De Rietgors:

Deze foto staat op het bord aan het begin van het gebied en is een foto van de Waterrietzanger: