Mooie houding te pakken en goed scherp.
Ik kan Geert wel volgen wat betreft de iets drukke achtergrond, dat zal op mijn foto's denk niet anders zijn.
Het mag dan z'n natuurlijke achtergrond zijn, maar het blijft een drukke achtergrond en ik had dat toch liever anders gezien.
Met meer mm's en dus de vogel voller in beeld had de achtergrond waarschijnlijk wel minder druk geweest, maar doordat er niet heel veel licht was hebben zowel jij als ik geen gebruik gemaakt van de teleconverters, de sluitertijden zouden dan nog een stuk trager worden.
Geld voor een 300 of 400mm f/2.8 heb ik niet meer.....net een andere auto gekocht en je kunt je geld maar 1 keer uitgeven.
Doordat je vanuit een hut fotografeert is het ook niet mogelijk om veel aan je standpunt te veranderen, dat is het nadeel van vanuit een hut fotograferen.
Fotosmurf schreef:
Redelijk weer al liep Ron wel te mopperen dat er weinig licht was. Moet tie maar betere spullen kopen.
Het weer was inderdaad redelijk, op een enkele hagelbui na.
Het enige waar je mij over gehoord hebt is volgens mij dat ik niet hoefde te proberen de Meesjes in vlucht te pakken, omdat daar m'n sluitertijd te traag voor was.
Natuurlijk zou ik graag een Sony A9, A99II of A7RIII hebben, maar zoals ik net al aangaf kan ik m'n geld maar 1 keer uitgeven, dus dan maar met wat meer licht foto's maken.