Sorry Peter, maar ook ik zie weleens een hoop foto's hier op het forum voorbij komen waar ik er, mijns inziens, al genoeg van heb gezien.....paddo's, vlinders, enz.
Als ik ze dan zat ben dan klik ik er gewoon niet meer op als de titel het verrraadt en anders dan klik ik 'm weer weg, kleine moeite.
Het mag dan van dezelfde reis zijn, zelf vind ik deze foto toch weer anders dan bijvoorbeeld de JvG die ik gisteren plaatste, deze geplaatst vanweg de diepte die ik erin vind zitten door de Jannen en de boot in de achtergrond.
Arenden zijn van 2 verschillende reizen....heb ze in Noorwegen tussen de fjorden gefotografeerd en in de Oder Delta in Polen.
Voor gisteren heb ik al langere tijd geen foto's geplaatst van de JvG trouwens, dus het valt volgens mij allemaal wel mee.
Arenden kan ik trouwens geen genoeg van krijgen, zou morgen zo weer naar Polen gaan als dat mogelijk was.
In het verleden ben ik ook heel vaak naar Zeeland geweest en heb toen ook heel veel TV's hier gepost, komt een beetje op hetzelfde neer, maar toch op verschillende dagen, met verschillende tijdstippen, dus ook andere lichtomstandigheden.
Helgoland zijn we 3 dagen geweest en zowel in de ochtend, middag als avond gefotografeerd, dus ook weer andere lichtomstandigheden en heel veel vogels, dus ik denk ook niet vaak dezelfde vogel voor de lens, al lijken de meesten wel op elkaar natuurlijk.

Ik was nog lang niet klaar met die foto's van Helgoland en zit nu(omdat ik ziek thuis zit) de boel een beetje uit te zoeken en foto's te verwijderen en dan kom je af en toe toch een leuk plaatje tegen.....ik kwam nog heel veel leuke tegen eigenlijk.