Dennis, Frans en Henry bedankt.
Dit zijn al oudere foto's Frans, ik zit nog steeds thuis met dat evenwichtsprobleem en rij zelf nog steeds geen auto of fiets, dus ga ook bijna niet op pad om nieuwe foto's te maken.....morgen als het goed is weer met Joop op pad en de laatste keer ook met Joop naar Blijdorp geweest, maar dat is ook al weer een poosie geleden.
Ik zit dus in wat oudere mappen te kijken omdat ik andere helemaal niks te doen heb en deze foto's zijn dus in 2014 in Gambia gemaakt met m'n vorige camera, de A77 mark 1.
Ik weet dat jij het niks vindt als mensen oudere foto's posten, maar omdat ik nog maar een beetje nieuwe foto's heb van vakantie en naar Blijdorp met Joop en Yaro op het strand, doe ik ook wat oudere foto's ertussen door en vind deze nog wel de moeite waard.
Kleuren heb ik hier bijna niks aan gedaan, zijn ongeveer gelijk aan de JPEG's zoals ze uit de camera kwamen rollen, het belangrijkste wat ik gedaan heb is de foto's wat bijsnijden en een tikkie lichter maken en dan bedoel ik ook echt een tikkie.
Deze foto's heb ik dus juist heel weinig aan hoeven te doen en heb dus (helaas

) nog geen A7III.
@Henry, ik had niet meer ruimte bij die 2 foto's, ja een heel klein beetje achter de vogel en dat heb ik juist weg gesneden.
Bij foto 2 heb ik al een stukje aan de onderkant erbij gemaakt, het kader zat tegen de onderste teen aan.