Gefeliciteerd Frans

. Zet hem op in de finale.
Gotchas schreef:
fran schreef:
Ik vind ze alle twee goed.
Hier gekozen voor de grappigste, al moet ik eerlijk bekennen dat er veel aan geshopt is. Daar staat tegenover dat de eerste uit twee foto's bestaat,wat misschien ook niet helemaal de bedoeling was.
Zou het niet tijd zijn om de regels van de challenge wat aan te scherpen????
Niks mis met het twee luikje, in het verleden is inderdaad zelfs een drieluik toegestaan.
Zie
hier 
Natuurlijk wist ik dat dat was toegestaan, zo slecht is mijn geheugen nu ook weer niet. Ik heb dit zo neergezet omdat hiet twee voorbeelden zijn die zeker voor nieuwe leden niet duidelijk zullen zijn. Mijn bedoeling was hiermee een aanzet tegeven iets duidelijkere richtlijnen te geven bij de challenge (en ook andere projecten). Mogen er meerdere foto's worden geplaatst al twee, drie, meer-luik en waar ligt de grens van wel of niet acceptabel zijn van shopen. In een van de groepen wordt gezegd dat de foto is geweigerd omdat hij teveel geshopt is en hier wordt het wel geaccepteerd. Ik denk dat dat vraagtekens oproept bij mensen. Dat is alles, alleen maar een idee.
Er zijn alleen tijdens het stemmen soms foto's afgerekend op het feit dat er te veel geshopt was
Verder zijn de regels mijns inziens heel duidelijk. Alles is toegestaan bedenk alleen dat je op een fotoforum zit en niet op een shop forum. De keuze ligt bij de maker en de stemmers beslissen uiteindelijk