Helaas gebruikt niet iedereen de "Toon Ongelezen Berichten" functie. Ikzelf loop eerst de bovenste en dan de onderste fora af uit de lijst en ga dan alles af met "toon ongelezen berichten". 98-99% (en vaak 100%) van de posts lees ik dus. Ik kan je wel vertellen dat dat best veel tijd kost (gisteren 755 nieuwe posts in 24 uur) en ik kan mij prima voorstellen dat het niet iedereen lukt om alle posts op een dag te lezen. Daarbij komt dat er veel nieuwe hobbieïsten zijn die nog maar net begonnen zijn met het afstappen van de auto-stand op hun toestel. Die zie ik ook nog niet zo snel in een mogelijke testcase topic wat posten. Maar aan de andere kant, de recente topics over objectieven en flitsers, kregen toch best veel technisch gevolg. En als iemand een topic post met foto's waarbij belichting, contrast, witbalans, uitsnijding, etc vreemd wordt gevonden, worden ook al snel alternatieven getoond. Misschien niet door veel mensen, maar wel met enthousiastme.
Ik weet niet of je nu al met een topic achter de hand zit te schrijven, anders zou ik zeggen: probeer het eens in de bestaande topics?
|