Ah is dat je probleem - de url van Flickr ophalen. Dat is idd niet eenvoudig.
Je moet om te beginnen vanaf je photostream je foto selecteren, en dan onderin de zwarte filmstrip het meest rechtse icoontje voor "Download this photo" kiezen. Vanuit de keuzes die je daar krijgt kies je "view all sizes". Je foto wordt dan getoond onder een strip met allemaal mogelijke sizes waarin je foto nog meer getoond kan worden, standaard staat het op Large 1024 - zelf hou ik die altijd aan omdat je foto minimaal 900 pixels moet zijn voor plaatsing op dit forum.
Nu moet je nog de url kopiƫren. Dat doe ik zelf altijd door rechts klikken op de foto. Je krijgt dan allemaal opties, waaronder "Kopieer locatie van afbeelding". Als je dat doet staat de url in je copy-geheugen net alsof je Ctrl-C had gedaan. Je kunt nu de url dus met Ctrl-V of middels "plakken" in je tekst zetten.
Op een tablet werkt dit niet, heb ik gemerkt, omdat de optie "Kopieer locatie van afbeelding" niet gegeven wordt. Dan kun je ook de optie "open afbeelding in nieuw tabblad of venster" kiezen. Als je dat doet staat de foto afgebeeld in zijn eigen url, die je dan dus gewoon kunt overnemen.
Een heel verhaal, dus niet zo gek dat dit niet meteen lukte
Succes!