Het is 19 apr 2024 15:43

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Auteur Alleen...+ Update
 Alleen...+ Update
BerichtGeplaatst: 03 dec 2016 21:16 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 374
Woonplaats: Florence(Italy)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
fran schreef:
Wat moet ik hier nu op zeggen. Ik druk zelf af en als het formaat niet overeenkomt met het papier dan snij ik het papier bij. Als je zou willen inlijsten dan kan je altijd een passe partout laten snijden.
Ik houd niet zo van standaard als het me niet uitkomt :rof .

Ik moet nodig eens beginnen om mijn foto's te laten ontwikkelen,ik heb nooit eraan gedacht om het zelf te doen.Is dat niet veel duurder,heb je daar een speciale printer voor nodig?Kan jij mij daar iets over zeggen?
Bedankt alvast :D ...


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Alleen...+ Update
BerichtGeplaatst: 04 dec 2016 00:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 13045
Woonplaats: Portugal
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Hoe bedoel je ontwikkelen. Ik neem aan dat je digitaal schiet.
Voor wat het printen betreft , ik heb een Epson 3800 een semie prof printer waar ik tm A2 op kan printen. Het is ongetwijfeld duurder dan het uitbesteden maar als ik zelf print weet ik wat ik krijg. Ik print meestal A3 of A2 voor exposities. Als ik dat moeten laten doen dan moet ik dat in Lissabon doen (1 uur rijden bij mij vandaan) en hopen dat het dan precies in de kleur is die ik wil. Ik heb daar een slechte ervaring mee dus doe ik het liever zelf dan maar wat duurder maar dan kan ik het zelf sturen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed