Het is 18 mei 2025 05:59

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Wandeling
 Wandeling
BerichtGeplaatst: 07 jul 2010 20:29 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Zojuist een kleine wandeling gemaakt, aardig wat reigers en libellen gezien, maar de lens zagen ze niet zo graag.

Toch wel lastig zo'n vliegende reigers, gelukkig zaten er zeker 4 á 5 dus heb toch nog wel wat kunnen schieten maar de onderstaande foto's vond ik toch de mooiste van vandaag.
Fotografie
f/10 1/400 sec. ISO 320 brandpuntsafstand 300mm

Libellen tjah, als ze al even gingen zitten zaten ze in de verkeerde richting en wouden ze mij het water in hebben, toch maar even niet gedaan dus.
Fotografie
f/16 1/100 sec. ISO 400 brandpuntsafstand 300mm

Ik wou eigenlijk wel even weten of jullie het gras op de voorgrond storend vonden, ik vond het wel een beetje een sfeer hebben omdat ik het persoonlijk ook niet storend vind
Fotografie
f/16 1/125 sec. ISO 400 brandpuntsafstand 300mm

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Wandeling
BerichtGeplaatst: 09 jul 2010 19:51 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
de 1e opname kijkt niet prettig te onrustig en onscherp. de 2e is mooier zou ook iets scherp er mogen ook wat ruis in je foto door de te hoge iso. de 3e is veel te hard licht :( sorry maar kan er niet meer van maken

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Wandeling
BerichtGeplaatst: 09 jul 2010 20:29 
Lid
Fotografie

Maakt niet uit, ben er zelfs blij mee, je vertelt me wat er niet goed is, hier kan ik de volgende keer weer rekening mee houden en dan hopen dat de resultaten beter zijn.
Die 2e foto weet ik niet of dat nu komt omdat ik verkeerd naverscherp of omdat hij gewoon niet 100% scherp is.

Wandeling
BerichtGeplaatst: 09 jul 2010 21:58 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Martijn93 schreef:
Maakt niet uit, ben er zelfs blij mee, je vertelt me wat er niet goed is, hier kan ik de volgende keer weer rekening mee houden en dan hopen dat de resultaten beter zijn.
Die 2e foto weet ik niet of dat nu komt omdat ik verkeerd naverscherp of omdat hij gewoon niet 100% scherp is.

Ik zie dat je bij de libel 1/100 sec hebt en dat met een brandpunt van 300mm dat is vragen om onscherpte,volgende keer proberen zeker 1/300 sec te houden bij 300mm,maar vind dit wel de mooiste plaat van de 3

Wandeling
BerichtGeplaatst: 09 jul 2010 22:11 
Lid
Fotografie

Ja, dat vind ik zelf ook, maar het was ook in de middag dus veel hard licht waardoor het water niet eens meer op water lijkt bij foto 3.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp