Allereerst weer mijn complimenten voor deze mooie serie. Weer wou ik dat het mijn foto's waren
Hier een aantal puntjes die mij opvielen.
[1] Hij/zij kijkt lekker nieuwsgierig naar ons. Scherpte ligt mooi op het kopje.
[2] Het rechter pootje ziet er een beetje raar uit. Echter ik vindt de kleuren, lichtval en de compositie weer heel goed.
[3] Geen idee wat het is, maar het ziet er bijzonder uit. De kleuren van die cocon zijn echt super.
[4] Dit insect heb ik nog niet eerder gezien. Is wel grappig. Het is moeilijk om precies te zien waar het scherpte punt licht. Net wel / net niet bij het kopje...
[5] Dit is mijn favoriet. De kleuren, compositie en de achtergrond zijn perfect. Normaal hou ik meer van die egale achtergronden die bij de meeste andere foto's in deze serie hebt, maar bij deze past het heel goed.
[6] En dan maar gelijk de minste in mijn ogen. Door zijn/haar kleur valt het onderwerp een beetje weg in de foto. Ik begrijp nu ook een beetje waarom Mendel een b&w versie heeft geprobeerd (Die lang niet slecht is

)
[7] Deze lijkt een beetje nep. Staat wel mooi op de foto maar misschien is er wel te veel licht of zo. Kan deze niet zo goed plaatsen met wat er precies mis is.
[8] Het lichaam is een beetje te paars (vooral de poten) maar wat staat hij/zij er goed op zeg! Minpuntje vind ik de schreeuwende border. Bij de andere foto's heb je een mooie passende border, deze ... ach ja er zijn vast wel mensen die het juist wel weer mooi vinden. Dat blijft ook het leuke aan fotograferen, iedereen heeft een eigen mening van wat wel mooi is en niet, heerlijk. Terug naar de foto, de achtergrond is de mooiste van allemaal. Wat een mooi subtiel verloop zit hier in.
Ben benieuwd naar de volgende serie.