Ook hier een hele grote foto, die door het gebruik van de verkeerde link door postimage verkleind wordt en door het url-gebeuren is de foto klikbaar.
Ik laat dit nu even zo om te kijken of je het zelf kunt veranderen als dat niet lukt kun je altijd nog 'hulp' inroepen.
Je hebt het vlindertje wel netjes vastgelegd met de scherpte op de juiste plek en het wat harde licht heb je goed onder controle, maar de foto mag wat meer 'pit' hebben, zodat het geheel wat minder flets oogt vind ik.
Ik heb daarom je (grote) foto binnen gehaald en wat meer contrast gegeven, de kleuren een klein beetje aangepast, de foto verkleind(naar 1280x853 pixels) en als laatste een tikkeltje naverscherping gegeven.
Zo groot als je nu je foto's hier post is het ook niet handig om ze op ware grootte te bekijken, de meeste mensen hier verkleinen hun foto voordat ze 'm uploaden.
Ik hou meest iets van 1280 pixels aan de langste zijde aan, anderen doen het weer anders.....te klein posten is niet handig om te beoordelen, maar te groot ook niet.
Dit is het resultaat wat ik ervan gemaakt heb(als je het niks vindt dan haal ik 'm weer weg):