Even iets rechtzetten: (Voor iedereen maar speciaal voor Roger)
Een dank je wel is er voor iedereen die een reactie plaatst. Als deze respectvol zijn ben ik hier onvoorwaardelijk blij mee ongeacht de aard van de reactie.
Ik denk dat de verwarring al minder zo niet afwezig was geweest als ik een accent aigu op het woordje
heel had geplaatst, maar door een instellingsfout van mijn pc(moet nog in orde gemaakt worden)is dit tekentje (nog) niet mogelijk.
Natuurlijk was ik blij met jullie reacties; alleen had ik deze terechte kritische noten onterecht niet verwacht.
Ik was er ook van overtuigd dat jullie meteen hadden gezien dat deze plaat uit het avondlicht kwam en derhalve schrok ik een beetje van de kritische noot: te geel.
Door omstandigheden ben ik vaak alleen in de mogelijkheid om in de avonduren op pad te gaan. Vandaar!!
Het klinkt misschien wat hooghartig maar ik ben niet vies van kritische noten die zoals je zelf zei respectvol, opbouwend en onderbouwend zijn.
E.e.a. is toch nog aan mijn aandacht voor deze plaat ontsnapt,
want de update ziet er ook door mijn ogen een stuk beter uit want anders had ik hem niet geplaatst.
Als ik te veel geleid ben geweest door emotie in mijn vorige reactie(s) dan bied ik bij dezen mijn excuses aan

.
Dit is nooit mijn bedoeling geweest en dat zal het ook nooit worden

.
Nogmaals bedankt voor de kritische noten want daardoor ga je weer een stuk scherper kijken

.
Jo