Nee, niemand ,,,,,,,,,,,,,.
Nou om je behoefte te bevredigen..
F1: Leuke foto, door de achtergornd lijkt die scheef te staan. Misschien ng scheven zetten waardoor de foto meer dynamiek krijgt. Contrast kan beter. Erg grijs door de achtergrond. Doordrukken kan de foto sterker maken.
F2:Op zich een goede foto , maar wel van een erg onaantrekkelijke artiest. Geen flatterend figur. Staat mijn moeder daar?

. Prullebak.
F3:Ja die is goed. Als het een bekende artiest was geweest (ik ken hem niet). dan een goede plaat. Mis wel degene die hij toezingt, waardoor de plaat snel aan aandacht verliest. Niet spannend genoeg. Er wordt geen verhaal verteld. Zwart=wit maakt deze plaat misschien beter?
F4:Raar afgesneden. Geen voeten en te veel lucht. Stevige crob zou ik denken
F5:Ook hier zou een stevige crob de plaat sterker maken. De linker arm voegt niets toe! Afsnijden rechts naast de mic en onder Denim. De linker arm weg en hupsaké. En prima plaat.
Algemeen: Ik was er niet bij, mar wel een goede impressie. Alleen: ik was er niet bij en dan wordt het gevoel van die avond onvoldoende overgebracht. Rete moeilijk hoor. maar voor wie erbij was en het gevoel/herinnering aan die avond nog in zijn systeem heeft zitten is het een goede serie. Voor mij net niet. Scherpte ,dog en zo geen opmerkingen. Serie over het algemeen goed gedaan!