Thanks.
Die missende voet in de 1e had ik al opmerkingen over verwacht en dat vond ik zelf in eerste instantie ook.
Na langer kijken is het zo net of de bassist de foto komt in lopen, althans zo zag ik het na een tijdje....misschien zelfs nog een stukje eraf om dat beter te benadrukken?
Hoge ISO klopt, beide foto's zijn gemaakt met de RX100 V en ISO-2500.
In de 1e foto heb ik het licht nog een beetje mee en hoefde ik niet veel op te lichten in de nabewerking, maar bij de 2e foto was het gezicht eigenlijk te donker door het tegenlicht en ik heb geprobeerd dat wat op lichten.....de combinatie hoge ISO en naderhand oplichten pakt hier, bij nader inzien, inderdaad wat minder uit.
@Judith, ik zal ook nog kijken of ik er nog wat meer van de drummer heb, waarop ie wel beter te zien is.
Als het licht tijdens die concerten wat tegen zit dan heb je eigenlijk gewoon een goeie moderne full frame camera nodig, waarbij ISO-6400 geen probleem is.
Maar ik ga gewoon nog effe verder kijken in de map van Arena, want er zitten best ook nog wel beter gelukte foto's tussen, hoewel het licht tijdens dit concert soms echt heel lastig was.....hele felle ledlampen die achterop het podium stonden en recht het publiek in schenen.