@Frans, ik snap wat je bedoelt, maar dat is natuurlijk met wel meer dingen zo.
Ik hou ook van horrorfilms en zo en zo'n tank komt op mij een beetje over als een groot monster(wat het in feite ook is

)en dus 'fascineert' me dat en jou dus niet....zijn we weer bij dat smaakgevalletje.
@Wisse,
Meksjoef schreef:
WW2?
World War 2(2e wereldoorlog)
Wij zaten in een heel klein plaatsje wat tegen Manhay aan ligt, ongeveer 20 km. vanaf Houffalize.
In Manhay staat ook een Panther, maar die heb ik in het verleden al vastgelegd, dus die dit keer overgeslagen.
Maar het is allemaal mooi daar in de omgeving, we zijn bij Dinant geweest, ook mooi, vlakbij Spa in La Gleize, ook een mooie omgeving en net over de grens in Duitsland en Luxemburg is het ook schitterend, daar zijn we ook al meerdere keren geweest.
Die hut is misschien ook wel leuk om te doen en dan inderdaad niet met m'n vrouw, maar ik kan daar zelf niet meer heen rijden(vanwege het functioneren van maar 1 evenwichtsorgaan), dus zonder een 'chauffeur' kom ik daar niet.....ik kan nog wel korte stukjes rijden hier in de buurt als ik me goed voel, maar zo'n lang stuk is veel te vermoeiend.
Belgische bieren drink ik regelmatig(niet teveel in 1 keer

), we zijn een paar jaar geleden ook in de brouwerij van d'Achouffe geweest en ik had nu van huis al wat lekkere biertjes mee genomen(Gulden Draak, Rochefort) en net voor we naar huis gingen nog een aantal lekkere mee terug genomen uit de supermarkt in België.
Wat de foto betreft vind ik de achtergrond juist wel goed geslaagd en zeker beter dan bij het origineel en ik vind het er ook goed bij horen, maar zoals gezegd is de tank nog wat te schoon, misschien dat ik binnenkort een filmpje of beschrijving tegen kom waarmee het me wel lukt om de tank in Photoshop wat viezer te maken.