Henry schreef:
De eerste spreekt mij meer aan dan de tweede. De linkerpilaar zorgt in de tweede voor een vreemd beeld.
De belichting in beide foto's is naar mijn mening niet optimaal, zeker van de eerste 2 beelden niet. Deze hadden iets ruimer belicht mogen worden.
Die zijn exact hetzelfde belicht als de derde hoor Henry, dat zijn nl ook 2 aparte foto's, echter heb ik deze in de foto op een opacity van 60% waardoor idd de belichting ook minder wordt

Verders is er een lichte Urban-acid filter overheen gegaan waardoor het contrast ook verhoogt wordt,... mede daardoor zijn de donkere delen wellicht ietsie aan de donkere kant geworden

@ Gotchas, idd daar baalde ik ook een beetje van,.. maar zoals je hierboven ziet zijn het 3 aparte foto's. Ik had dus helaas niet genoeg ruimte om hem er 3x in te zetten ,... zou kunnen door te verkleinen, maar dan wordt het helemaal zo nep

de foto's zijn ook eigenlijk totaal niet met dit beeld in het achterhoofd geschoten, maar we hebben puur een beetje staan springen voor de camera

Deze bewerking heb ik net pas uit m'n duim gezogen
Zal het erbij zetten, want ik kan me voorstellen dat mensen denken dat het 3 frames achter elkaar geschoten zijn