Dankjewel Peter! Goeie tips!! Gaaf dat je meedenkt!!!!
Dat touwtje heb ik al aardig recht getrokken in Ps maar die kan strakker. Goed punt.

Van dat gewicht is een goed idee! Nooit aan gedacht!!
De rug van de hond krommen is een heel ander verhaal. Helemaal met je eens dat dit heel realistisch gaat ogen. En... dit heb ik geprobeerd. Maar dat was geen succes. Dat was echt te spannend voor haar en dan krijg je een hond met stress in de ogen. Het lijkt of mijn hondje alles goed vindt maar helaas is het tegenover gestelde waar.

Alles moet heel rustig en voorzichtig gebeuren want ze is snel bang en wil dan niks meer. Want dat krukje leek mij in eerste instantie dus DE oplossing. Echter, Zoë dacht daar heel anders over.
Hier is zij in de lucht vastgehouden door middel van een zwemvest. Niet ver van de grond en zeer kort. Onder d'r billen een hand ter ondersteuning omdat een zwemvest niet ideaal is en Zoë het zonder die hand niet durfte. Ja. er zit wat werk in al hoor.
Het hele zwemvest dus weggeshopt, nieuwe staart en hand onder de billen weg.
Touwtje was ook leuker geweest misschien, ongebonden onder het dunne deel van het lijfje maar ook dat vond Zoë niet prettig en ze moet er toch even mee poseren. En als zij het niet leuk vindt, vind ik het zielig en doen we het niet. Ik moet op zoek naar een ander model