Wolves fotografie schreef:
Tja, met die afmeting ben ik bang dat je niet te veel moet verwachten van de afdruk. De meeste afdrukcentrales werken met 300DPI of in het beste geval met 250DPI. Wanneer je de 72DPI omzet naar 250DPI houd je nog maar een bestand van 20,3x40,6 cm. Bij 300DPI wordt dat nog maar 16,9x33,8 cm. Dat houdt dus in dat je de afbeelding met een factor van 2,5 à 3 moet gaan vergroten. Zeker wanneer je dat niet zelf doet, levert het kwaliteitsverlies op en dat ga je echt terug zien in je foto ben ik bang.
O.k. dat je een lijst eerst in het echt wilt zien eer je koopt dat kan ik nog begrijpen, maar dat je voor maatwerk wilt gaan i.p.v. voor standaard.

Dat gaat echt een stuk duurder worden... Daar komt bij dat er best hele mooie standaard lijsten zijn. Tenminste naar mijn smaak, maar ik houd van simpel strak en ik kies voor mijzelf dan ook bijna altijd voor een dunne, zwarte, alu. lijst.
Dat de lijst wat duurder wordt (om en nabij de 100 euro), daar kan ik nog wel mee leven, het wordt toch een item dat zijn stempel zal gaan drukken op mijn interieur, dus dan moet de lijst goed zitten vind ik. Een dunne lijst doet deze afbeelding geen recht aan denk ik. Ik zie hem eerder voor me in een stoere lijst die een cm of 4 breed is.
Ben als de dood hoe de poster eruit ziet na jouw uitleg...van de andere kant...20 euro...dat verlies is te overzien en over te doen:)
Ik zie hem vanavond voor t eerst, dus tot die tijd blijf ik toch maar even duimen:)