Ook Peter en Armand bedankt.
@Peter, ook op groot formaat ziet het er volgens mij wel goed uit wat betreft of je kunt zien dat het echt erin geplakt is, of eigenlijk niet goed past en zo....ik ben zelf wel een beetje een Pietje Precies wat dat betreft.
Die pupil had ik ook nog naar zitten kijken en was inderdaad zo'n twijfelgeval bij mij.
Kunstmatig geprobeerd om er een pupil in te maken, maar vond dat niet zo mooi.
Toen op i.net een beetje zitten kijken hoe het er bij andere van dit soort foto's/plaatjes uit ziet.
Heel vaak zie je daar geen pupil, dus toen maar besloten het ook zonder pupil te doen.
Ik heb het eigenlijke oog gebruikt(dus ergens zit er wel een pupil als het goed is) en dat oog was nogal donker, dus in selectieve kleuren de zwarte tinten flink naar het rood getrokken in een laag en daarna alleen bij de ogen dat er door gepoetst.
Vind het toch wel aardig gelukt, maar zal binnenkort nog eens kijken of ik er misschien alsnog een pupil in kan maken.....heb ik weer wat te prullen.
Iron Maiden vind ik zelf een hele goeie band....lekker stevig, met een goeie zanger en ook muzikaal zit het best wel goed in elkaar.