Dank voor de reacties! Hier vast wat antwoorden:
De tijd die ik er in heb gestoken om het beeld te creëren met photoshop valt eigenlijk best wel mee. Photoshop is zoveel beter geworden met selecties maken, dus dat scheelt heel veel werk. Het lastigste is vaak nog de schaduwen, maar deze zijn eigenlijk ook allemaal uit het originele beeld van de enkele opnames gehaald. Ik denk dat ik in totaal zo'n 2 uur bezig ben geweest.
De hand van de 2e Eva van links is wel een goed idee om weg te laten inderdaad.
Met alle andere voorstellen ben ik het niet eens

Maar verschil van mening mag je zeker hebben hoor.
Die haakse hoek zit echt in de tutu. De tutu is gemaakt van een redelijk harde stof, en doordat ze op de grond zit, komt deze vorm er dus in. (Edit: Bij nader inzien, heb ik toch een Eva weggehaald aan de rechterkant, maar niet de Eva met gekruiste armen, maar die daarachter.

)
Als tip kan ik meegeven om dit soort dingen te leren: Heel veel Youtube filmpjes kijken, en dan vooral zelf doen! Ik wilde eerst een cursus of een opleiding volgen, maar er is zoveel te vinden op internet waarmee je zelf aan de slag kunt. (Ook gewoon gratis!) Ik heb het mezelf dus gewoon op deze manier aangeleerd. Ik weet echt nog lang niet alles, maar ook dan grijp ik gewoon terug op Youtube.