petervaneekelen schreef:
In de tweede gaan de handen weer mis, in de eerste is zelfs dat bekende pijnpunt prima in orde.
En dan moet je nagaan dat dit vorig jaar met Midjourney V5 gemaakt is. Ik werk nu meestal met V6 (Bèta) wat nog veel beter met handen en voeten weet om te gaan.
Citaat:
Voor mij zijn deze twee veel minder interessant en juist een voorbeeld van het ongenoegen bij veel fotografen over AI. Ik zie nu alleen nog maar de verontrustende kwaliteit van AI om de werkelijkheid na te bootsen, en weinig tot geen vingerafdruk van de geest achter het scheppingsproces.
Dat ben ik hartgrondig met je eens. Ik heb eerlijk gezegd ook veel minder plezier/voldoening in het maken van dit soort "fotografische" beelden.
Maarten schreef:
Een echte fotograaf moet echt zijn best doen om dit uit de camera te toveren.
Zonder meer waar maar om dit uit je AI applicatie te toveren moet je toch ook echt je uiterste best doen. Het is niet alleen maar even drukken op een knop of aan wat schuifjes trekken. Geloof me, soms ben ik meerdere dagen met één afbeelding bezig.
Iedereen bedankt voor de diverse reacties, echt leuk om jullie mening hierover te horen.