Geloof me Nagtie, hier in Angola verkopen ze dit soort dingen echt niet

. Hier wordt ALLES geimporteerd, en het ontbreekt hier aan alles, ja zelfs aan een acceptabel aanbod groente en fruit en allelei andere dagelijkse dingen van acceptabele kwaliteit (brood, boter, melk, etc). Behalve het trieste aanbod van goederen is Angola het duurste land ter wereld (ja, ook duurder dan Londen en Tokio

!)! Angola is niet te vergelijken met landen als Zuid Afrika en andere landen waar toerisme is! Verder is Zuid Afrika hier niet om de hoek (rijden? haha jij bent grappig

), een ticket er naartoe zit al rond de 800 a 1000 Euro (en ivm gezin vlieg ik dus ook niet zomaar in mijn eentje even op en neer). En iets hier naartoe verzonden krijgen kost klauwen vol met geld, en dan moet je nog maar zien óf het aankomt, hoe lang het duurt én in welke staat het verkeerd... Nee, ik heb mijn lessen wel geleerd in mijn inmiddels lange buitenland leven (in meer van dit soort oorden)!! Alles zoveel mogelijk in eigen hand houden en zelf meenemen als je de kans hebt (deze zomer dus)! Hopelijk heb ik later dit jaar een kans om op andere wijze het eea hier te krijgen, dan ga ik zeker naar zo'n vinyl rol kijken want dat lijkt me wel wat

!