Het is 15 mei 2025 13:28

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Auteur Goede lens?
 Goede lens?
BerichtGeplaatst: 01 aug 2009 08:23 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
die van mij kan dat houden...
ik was er eerst ook een beetje sceptisch over, maar ik zag iemand (peetplafond) met een 100-400 zonder problemen eraan bungelen en dat die had nooit problemen.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Goede lens?
BerichtGeplaatst: 01 aug 2009 12:05 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Oke dus er kan best veel kracht op komen, maar daar zal toch ook wel rekening mee gehouden zijn dat deze kracht op deze aansluiting komen kan bij zulke lenzen. Oke je mot er geen piketpaaltjes mee in de grond slaan...

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Goede lens?
BerichtGeplaatst: 01 aug 2009 15:38 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Gefeliciteerd sharon. Ik denk idd dat er verschil is, maar dat je die met een simpele body en zonder vergelijkingsmateriaal niet gaat zien. Ik heb de lens ook, en ik vind het erg fijn. Vooral ook omdat het 2.8 is dus in een handomdraai maak je er een 140-400 van. Al verlies je dan wel wat kwaliteit, maar nog weer goedbruikbaar, zie de resultaten van storm, vioto en soms die van mij.
Ik heb eigenlijk altijd een vastzittende nek, door de pijn die dat met zich mee brengt kan ik slecht er iets aan hangen, een rugtas is te verdragen, maar een camera er dan nog bij doet echt veel zeer. Ik heb de camera dan ook altijd in mijn hand, en daarom ook een handstrap

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4