Wat Reko zegt over dat rustiger zoeker beeld IS waar. Los van welk merk hij gebruikt. Zoals ik al aangaf is zelfs Sony ervan overtuigd dat het beter is in de lens, maar hun steadyshot technologie is anders ontstaan en inmiddels heel goed. Echter zie je dat steeds meer fabrikanten er toch voor kiezen om het in hun objectieven te plaatsen, en dat is niet omdat het goedkoper is of omdat het niet in de bodies, zit maar omdat Nikon, Canon en andere architecten er geen meerwaarde in zien om een goed geplaatste sensor heen en weer te bewegen.
Ik heb ooit 2 Nakamichi's gehad. Naast de Dragon de RX-E202. Nakamichi zei ook dat het beter is om de kop van een Cassette recorder niet te draaien omdat dan de kop scheef kan komen te staan. Dus als HET merk van cassette recorders besloten zij, dat autoreverse dan maar gemaakt moest worden dmv een draaiende cassette

ipv een draaiende kop of een kop met 2 lees en schrijf spoelen die overspraak veroorzaken en minder kwalitief zijn tov een goede kop.
http://www.audio-extasa.eu/nakamichi-rx ... p-925.htmlEn ik zie dat hij nog steeds verkocht wordt

Maar goed het is wel handig om het gratis voor alle objectieven te hebben.