De vraag is...wat wil je. Schoudertas? Rugtas? Toploader? Wat voor budget denk je aan? De sky is de limit namelijk...
Als het goedkoop moet, ga dan eens op zoek (bij voorkeur ebay) naar de Canon gadget bag 10EG Deluxe. Een schoudertas, die je in de meeste winkel vindt voor rond de 60 euro....maar op ebay, nieuw vaak al te vinden is voor 20-30 euro. Dit omdat de tas soms in acties bij camera's zit en dan toch "stiekem" apart wordt verkocht.
In de eerste plaats is het al grappig om je Nikon uit een Canon tas tevoorschijn te halen

En daarnaast (ik heb voor de mijne 25 euro betaald, nieuw) passen er bij mij in...D700, incl. grip, 80-200, 28-75, 15-30, 85mm objectieven, SB900 flits, 3 sets batterijen (4x AA) extra grote Nikon accu, geheugenkaartjes...en dan heb ik nog een beetje ruimte over.
Wat jij erin wilt stoppen past dan zéker. Enige nadeel is dat een schoudertas je wel moet liggen...én erg zwaar wordt met zoveel spullen erin.
Als ik de hele dag met alles rond moet shouwen dan pak ik vaak de lowepro S&F kit...maar dat is geen tas