Of je je camera mee wilkt nemen en dan in het hotel in een safe wilt achterlaten is natuurlijk je eigen keus.
Ik heb de luxe een eigen vakantieplek te hebben, waar het spul altijd veilig is.
Ik zou het niete en fijn gevoel vinden mn spullen in een safe in een hotel achter te laten.
In december ga ik overigens ook tegen dit probleem aanlopen, ga dan een weekje naar Athene voor mijn werk. Fotospullen moeten dan ook mee. De vorige keren ook elke dag dus mijn fototas naar elke congresdag meegezeuld....
Betreffende het reizein: in het vliegtuig hebben ze bij mij ook nog niet moeilijk gedaan over de handbagage. En die was regelmatig boven de gewichtslimiet. Werd ook niet gewogen overigens.
Neem altijd mijn fototas mee voor mij fotospullen. Die tas heeft exact de maximale afmetingen.
Vind het wel lastig om em in die dingen voor de handbagage boven je hoofd te proppen in het vliegtuig, want lijkt mij dat die niet gemaakt zijn op het maximale formaat dat ze zelf aangeven...
Ik neem altijd wel al mijn fotospullen mee, want ik wil voor geen goud een mooi moment missen.
Maar daar zul jij misschien een andere mening over hebben, dat is ook iets wat iedereen geheel voor zichzelf moet beslissen denk ik.