Heb dit weekend een 70D body gekocht ....
Helaas nog weinig tijd gehad om ermee te spelen maar de eerste indrukken zijn veelbelovend ....
De camera ligt goed in de hand en voelt degelijk aan. Bediening is ten opzicht van m'n 600D wel wat anders, knopjes op andere plaatsen, knopjes die er niet meer zijn of knopjes die er nu juist wel zijn dus dat is even wennen maar dat komt goed. Ik heb daarin nog geen ongemak ontdekt. Verder vind ik het schermpje bovenop nu al fijn. Ik zal denk ik vaker het scherm achterop uit hebben staan en die alleen gebruiken om de gemaakte foto even te bekijken en de instellingen via het schermpje bovenop wijzigen. Is ook gunstig voor de accuduur. Het touchscreen reageert goed en nauwkeurig.
Wat ik ook mooi vind is dat de ISO waarde in de automatische stand te begrenzen is. Hierover las ik laatst een topic en dit ga ik dus in de praktijk gebruiken en kijken hoe me dat bevalt.
Tot zover m'n eerste indruk, die is dus positief ....
Het AF systeem werkt erg fijn en goed en is in verschillende standen in te stellen.
Filmen heb ik nog niet getest, dat komt later nog maar dat heeft voor mij geen prioriteit. Ik zal dat zeer zelden gaan gebruiken, ik heb hem in hoofdzaak gekocht om foto's mee te maken.