Zwabber schreef:
Citaat:
Wat de camera betreft..ik heb er al wat foto's mee gemaakt..en ik heb alleen maar een WAUUWW factor!!
er zal wel van alles aan mankeren, maar ik zie details..en ik vind ze zelf een partij mooi..
Groeten Wendy

Helemaal goed toch.....
En ik ben net zo'n beginner hoor, weet eigenlijk nog niets!. Alleen dat ik het heel leuk vind om te doen. Dacht ook dat ik al wel "wat" wist maar sinds ik hier ben is dat wel weg

. De foto's die ik hier allemaal voorbij zie komen hebben voor mij bijna allemaal de WAUW faktor. Iets nuttigs behalve mooi of prachtig komt er dan ook niet uit

.
Ik denk wel dat ze allemaal een keer zijn begonnen

en toen ook nog niet zo veel konden als nu! Daar hou ik me maar aan vast
En voor wat betreft de Challenge.....gewoon doen

daar kun je alleen maar heel veel van leren....pas als ze je foto's zien kunnen ze tips of commentaar geven. Dat kan denk ik ook gewoon het best vanaf het begin...juist door hun tips en commentaar ga je nadenken over wat je doet of moet doen. En na verloop van tijd worden we dan als het goed is beter

Eerlijk duurt het allerlangst hé..nou je hebt wel de beginner onder de beginners..
Ik weet net wat Iso doet, diafragma is voor mij nog een raadsel..moet mezelf eerst maar es heel goed verdiepen ..ben ik bang....

Als je na deze wetenschap denkt..joh..go ahead ..make my day..
en je vertelt me wat de bedoeling is.
Ik zal mijn uiterste best doen.. maar geef nergens garantie voor..
Groeten Wendy