Het is 20 jun 2025 07:40

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur twijfelen tussen 2 lenzen
 twijfelen tussen 2 lenzen
BerichtGeplaatst: 04 maart 2010 20:56 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
goed gereedschap is t halve werk toch ;).
T zelfde is of je gaat naar een tand arts met een beitel en een hamer om je tanden te boren en dan te vullen met cement. Of je gaat naar een tandarts met de meest luxe appratuur en een witte vulling ik weet wel waar ik na toe zal gaan. En waarom zal ik gaan opscheppen met me lens natuurlijk zal ik trots op me lens zijn.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 06 maart 2010 22:59 
Lid

joostje schreef:
goed gereedschap is t halve werk toch ;).
T zelfde is of je gaat naar een tand arts met een beitel en een hamer om je tanden te boren en dan te vullen met cement. Of je gaat naar een tandarts met de meest luxe appratuur en een witte vulling ik weet wel waar ik na toe zal gaan. En waarom zal ik gaan opscheppen met me lens natuurlijk zal ik trots op me lens zijn.

Ik ben er zeker van dat een goede tandarts met hamer en beitel beter werk zal afleveren dan een slechte tandarts met ultra modern matriaal. Natuurlijk een goede tandarts met goed matriaal.
Maar hoeveel goede tandartsen zijn er hier op het forum? Ik wil maar zeggen dat goed matriaal geen zekerheid is vorr fotografen met weinig kennis.
In Belgiƫ" is er een gezegde dat zegt "een goede stielman kan ook met slecht matriaal iets goed maken."
Jumper Bb

Profiel op dit foto forum
BerichtGeplaatst: 06 maart 2010 23:03 
Lid

bebogard schreef:
jumper schreef:
Tamron 200 500 709 euro
sigma 150 500 609 Euro
Beide voor Canon Bij fotokonijnenberg

Jumper BB

als ik bij knijnenberg kijk zie ik heel andere prijzen :( :blush

Prijzen kunnen veranderen maar wat er soms gebeurt bij konijnen berg dat is dat er fouten staan op de website en is het nodig dat je eens belt en praat over de prijs.
Ik heb de mijne 14 dagen terug 709 euro betaalt, hij stond ook iets meer dan 8oo euro geprijst.
Jumper BB

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2