Het is 18 mei 2025 09:07

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Welke camera tas
 Welke camera tas
BerichtGeplaatst: 16 jan 2012 23:30 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ray schreef:
Ik ga donderdag bij Kamera express eens rond kijken. Zoals Nagtie het omschrijft:
voelen, passen, ruiken en likken aan de tas.
Denk alleen dat ik het likken ff oversla ;)
Thanx voor de vele tips!

Valt mee hé Mendel :rof

Euhm Ray dat Likken is essentieel!!! De smaak van de tas bepaald zo ontzettend veel..

Okee en nu snel KE bellen dat er donderdag iemand aan de tassen komt likken, hij kan er niks aan doen, is een stoornis.. Maar foto's maken vind hij erg leuk!!

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Welke camera tas
BerichtGeplaatst: 16 jan 2012 23:35 
Lid
Fotografie

:rof :rof :rof

Welke camera tas
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012 23:43 
Lid
Fotografie

Ligt er ook aan wat je ermee doet met de tas.
Sosm prop ik er één in mijn rugzak op de motor, of hang ik een kleiner tasje naast me aan de schouder op de fiets. Bij een evenement gaat een soort mini formaat sporttas mee. Soms gaat er ook een tasje mee in driehoeksvorm waar alleen het toestel met lens in gaat.
Alles is makkelijk. Ik kan niet zeggen"nu heb ik meer dus ik verkoop de andere tassen"... nee.. Ze komen allemaal van pas.
Wel makkelijk is als je het toestel met normale telelens er in kan leggen als je de andere lenzen ook in de tas hebt zitten.. Dat is al gauw een mini formaat sporttasje.
En als je misschien met de motor alles mee wilt hebben bestaan er ook weer hele rugzakken waar alles in past.
Ook vele vakjes en een groot los vak aan de zijkant/voorkant is makkelijk..evenals bandjes waar iets onder past of netjes die iets kunnen vasthouden zodat je ziet wat er onder zit.. accuzakjes..

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2