ni3lsj4ns3n schreef:
Maissan schreef:
ni3lsj4ns3n schreef:
dat zal zeker waar zijn, maar als je die 1000d met de 40d vergelijkt heeft die 40d waarschijnlijk veel meer functies.
ja maar bedenk wel als je net begint je zo veel moet leren dat je met een 1000d ook heel veel kan.
Zou tog jammer zijn als je een camera koopt waar je dan de helft niet van gebruikt eigelijk.
en tegen de tijd dat je misschien zo ver bent dat je het allemaal nodig hebt is het al weer oud...
begrijp me niet vekeerd maar je blind staren op de beste camera's dat is een fout die ik soms ook wel eens maak.
niks mis trouwens met die 40d als je begint.
oke eerst iets over mij zelf zeggen. ik ben iemand die gelijk goed wil (kom ik weer met mijn "goed"(maar je snapt wel wat ik bedoel)).
en als die laatste link van mij kijkt (
hier nog een keer) -helemaal onderaan- dan zie je wel dat er een groot verschil zit tussen deze 2 camera's. ik blijf er ook bij dat ik liever gelijk de 40d koop.

edit: ik had het bericht van rodex nog niet gezien. maar ik denk dat je in plaats van dat je zegt "het geld hebben" beter kan zeggen "het geld er voor over hebben".
ben ik niet helemaal met je eens er zijn zeker wel mensen die het geld er gewoon niet voor hebben.
en dan is een 1000d heel leuk.
heb zelf een nikon d40 het instapmodel van nikon super camera geen dag spijt van gehad.
maar kan ook best begrijpen dat je gelijk om maar even in jouw termen te blijven ''goed'' wil hebben.
Dan moet je ook gewoon voor die 40d/50d of een nikon d90/d300 gaan en niet naar het goedkoperen segement kijken.
bedenk alleen wel dat je nog objectieven moet gaan kopen ( als je die nog niet hebt ) en dat is ook allemaal heel duur.