Nagtie schreef:
Je bent wel makkelijk met iets service noemen.. In goed nederlands is dit gewoon garantie.. Service was het wanneer hij de inhoud van het door de klant gekochte product zou controleren voor de verkoop.
Je hebt een goed punt.
Mijn punt is, en dat bedoelde ik waarschijnlijk eerder, dat ik er gewoon van hou als iets meteen geregeld wordt zonder dat er ook maar enige twijfel rijst over de vraag of ik hem misschien zelf verbogen heb door er iets op te zetten of zo. Deze manier van omgang noem ik service. Ik moet daar misschien bij vertellen dat ik een ophangsysteem bij een ander (kamera express) had gekocht en deze zonder handleiding geleverd werd. Oke, het is simpel maar als je dit voor de eerste keer ziet en alles zit apart verpakt (kettingsysteem) dan verwacht ik enige uitleg. Aan de telefoon werd ik nogal nors behandeld. Ik heb de onderdelen meegenomen naar Cameratools, toen ik de flitsset ging halen, en aldaar heeft de verkoper me alles uitgelegd en het kettingsysteem in elkaar gezet voor mij.
Ze liepen met 2 man mee naar de auto en hebben (ik had ook 2 rollen papier van 2,75 meter) netjes in de auto gezet.
Mijn gevoel van service heeft te maken met de hele gang van zaken.