Ik ben normaal ook de bovenstaande mening toebedeeld. Echter we hebben meerdere keren hier en ik op andere fora ook zo gereageerd, maar een TS wil gewoon een andere camera. Dat zit dan al heel erg in je genen en het enige wat nodig is, is een positief duwtje in de richting.
Als ik derhalve dit zoveelste topic lees, ik wil gewoon iets nieuws, stel ik voor dat we dat voortaan enorm gaan endorsen. Zijn we meteen van die topics af.
Ik ben verder wel van mening dat als iemand wil filmen, hij of zij dat gewoon mag willen zonder dat WIJ daar een mening over hebben. En met een 1000D lukt dat gewoon niet en betere foto's daarin lees ik betere performance tov de 1000D qua belichting en ruis. Maar jullie, of in ieder geval velen wel, weten wat ik van ruis vind. Gebrek aan kennis.
Maar idd de 650D of 60D zal beter met ruis omgaan onder exact dezelfde omstandigheden tov een 1000D. Ceterus Paribus was dat geloof ik.
Er zijn ook mensen die anderen met een zweepje bewerken en anderen die het leuk vinden om sex te hebben in baby kleding. Ik vind het bezopen, en van mij mag je ze opsluiten, maar als die persoon aan mij vraagt of hij een leren zweep met draadstaal wil omdat die harder aankomt, zeg ik DOEN!!!!!
Maar terug komend op het topic, idd geen film mogelijkheid, betere foto qualiteit onder dezelfde omstandigheden, en meerdere foto's dan denk in aan burst.
Dan ga je idd naar de 650D of de 60D. Dan zou ik ivm geld, het net iets nieuwere model en en niet meteen overstap naar prosumer spul toch voor de 650D kiezen, en alleen voor de 60D gaan als je handen groot zijn en dan nog eventueel een grip overwegen op een 650D.
Ergo koop lekker die EOS 650D, en steek daarna veel geld in lenzen, en vooral tijd in fotograferen. Gooi veel weg, en laat de rest open en eerlijk beoordelen. wees niet bang voor mensen, zoals ik die misschien bot overkomen maar wel direct en vooral eerlijk zijn in hun antwoorden. Ik ben ITer en dus idd binair, zwart, wit, en geen grijs, als ook ja en nee en geen misschien.
Ik hoop dat je hieraan toch wat hebt. Ik denkt het wel, want het zou in mijn beleving alleen maar ja of nee kunnen zijn. En nee is in deze geen optie

De 650D dus.