Het is 21 jul 2025 23:29

Auteur Sony Nex 3
 Sony Nex 3
BerichtGeplaatst: 10 jul 2012 22:11 
Lid
Offline op het foto forum

Laatst was ik in de fotozaak hier in de buurt.
En eigenlijk onbedoeld mocht ik een kijkje nemen tussen de camera's en deze uitproberen.

Nu ben ik min of meer een beetje verliefd geworden op de Sony Nex 3
Deze is daar te koop, inclusief lens voor 449.00 En nu met een teruggave actie van 50.00 euro.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze camera. Zo ja, hoe zijn die ervaringen.
Of zijn er mensen die misschien tips hebben voor nog andere camera's.
Spiegelreflex is nog te hoog gegrepen voor me, maar zon systeem camera dat lijkt me we wat.
Ook door de mogelijkheid qua lenzen etc.

Het enige wat ik jammer vind (wat ik ook niet gewend ben) is dat er geen zoom knop op de camera zelf zit, dit zal wellicht zijn omdat er een lens op zit. Maar ik ben bang dat ik dit zal gaan missen, of is het gewoon een kwestie van wennen...?

Groetjes Angelique

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Sony Nex 3
BerichtGeplaatst: 11 jul 2012 01:41 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Wat ik ervan gelezen heb op een forum met meest Sony camera-gebruikers kun je met een NEX hele nette plaatjes schieten.
Dat draaien aan die lens is idd. gewoon een kwestie van wennen....ik zou zo'n knopje echt niet meer willen, meest schiet je net tever door, of juist net te weinig zoom en 't gaat nog vrij traag ook.
Zonder zoomknopje kun je ook zelf de snelheid van zoomen bepalen en dat is in de verschillende omstandigheden best wel handig. ;)

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp