Bedankt voor alle reacties! Super!
@Wilw: Het is inderdaad een kwestie van wat ik wil uitgeven. Ik kan het gehele setje kopen maar ik heb een beetje genoeg van steeds alles maar kopen. Zeker als fotografie je hobby is dan geef je al zoveel geld uit!

Ik wil bijvoorbeeld graag een andere lens maar de prijzen staan me tegen...
Dus, een onderwaterhuis en camera erbij kopen, terwijl ik zelf een goede heb en we een prima compact camera hebben (lumix) voor vakantie snaps, ging mij te ver.

En mocht ik het dan wel doen dan wil ik eerst precies weten welk onderwaterhuis + camera fijn is voor ik weer een camera koop en achteraf blijkt dat ik toch een betere had moeten kopen.
Ik ga verder zoeken! Niet op marktplaats. Daar koop ik heel zelden wel eens wat maar eigenlijk liever geen camera, lens en zeker geen onderwaterhuis. Ik weet niet of ie echt nieuw is als ze dit zeggen en als ie lekt.... Ik moet er niet aan denken. Tot een meter of 25 zullen ze het redelijk houden maar als ik dieper ga om iets vast te leggen en de druk wordt te hoog.... En hij hangt soms toch wat lager dan mijn diepte meter aangeeft die op mijn lijf zit.
De prijzen liegen er niet om... Bedankt voor je uitleg Wilw!
@Gert: bedankt voor je advies. Compact kan misschien ook wel maar ik denk dat dit ten koste van de kwaliteit gaat... En de Sealife heeft zo'n compact cameraatje. Bagger...
Tweedehands via een gerenommeerd bedrijf klinkt beter. Een fotovriend die ook duikt moet ik nog zoeken hahaha!
Ik ga eens kijken of er ter plaatse niet iets te regelen valt. We gaan nu voor de 6de of 7de keer en we inmiddels kennissen en vriendschappen daar. Dus ik ga maar eens een mailtje eruit gooien en wie weet. Misschien blijk ik toch foto en duikvrienden te hebben.
groetjes
Nuelle