Ik heb een gekke vraag:
Ik probeer mijn 70D te verbinden met mijn laptop, zodat ik via Eos utility draadloos mijn foto's over kan brengen (onder andere).
Heb dit 1 keer eerder geprobeerd en toen ontstond er een storing. Ik zei nog als geintje "haha, de camera legt ons wifi netwerk plat". Ben toen gestopt met proberen, omdat ik dacht dat er gewoon een storing bij Ziggo was.
Vandaag ging ik het nog een keer proberen en prompt loop ik tegen hetzelfde probleem aan
Er bestaat een lang handleiding hoe je de verbinding tot stand kan brengen, maar via deze link

staat de korte variant (begin halverwege de tekst 'Verbinden met computer (eerste keer) )
Ik doorloop deze stappen, totdat ik aankom bij connectie maken via WFTpairing. Hiervoor gaat alles goed, hierna schiet mijn internet op hol. Ik verlies alle verbinding. Na resetten modem etc, blijft de verbinding nog minstens een halve dag van slag. Dit heeft uitwerking op zowel de laptops als op de telefoons (dus niet alleen op mijn laptop). De software voor WFTparing heb ik vanaf de bijgeleverde CD gehaald van Canon.
Vanavond hebben we ook contact gehad met Ziggo. Deze hebben een harde reset uitgevoerd op afstand en nu doet het internet het weer (overwegend). Ze sturen vrijdag iemand langs om te kijken of ze iets kunnen ontdekken.
Maar het is duidelijk dat er iets mis gaat met connecten tussen camera en laptop.
Kent iemand dit probleem?? Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Meer mensen met ervaring met een modernere camera en Wifi?
Kortom: HELP!
En indd zou je kunnen zeggen, dan gebruik je het niet. Maar als zo'n functie erop zit, zou ik het ook wel graag willen gebruiken