Yves schreef:
@Ron, een dag die ik nooit zal vergeten, ik kreeg die dag namelijk een hartinfarct
Ik rookte in die periode meer dan een pakje per dag en dan direct gestopt met als gevolg ongeveer 20kg bijgekomen
Oei, een hartinfarct is minder, maar gelukkig ben je er nog steeds.
Ik was al wat aan het proberen te minderen en ben gestopt toen ik het ziekenhuis in ging voor de operatie aan m'n oor.....had toen verwacht na een dag weer thuis te zijn, maar ik moest wat langer blijven, 9 dagen of zo en daar mocht je natuurlijk niet roken, dus toen ook geprobeerd om dat door te zetten.
Dat is redelijk goed gelukt, op dat enkele halve sjekkie na, maar 24 oktober op het circuit van Spa Francorchamps heb ik dan toch eindelijk m'n laatste halve sjekkie gerookt, in België dus.
Ik rookte altijd 1 pakkie sjek in de 2 dagen(3,5 pakkie per week), maar was de laatste jaren voor ik stopte terug gegaan naar ongeveer 2,5 pakkie in de week.
Ik ben ook blij dat ik er vanaf ben, je bent tegenwoordig een soort van paria als je nog rookt en het is niet meer te betalen ook....scheelt veel centjes(2,5 x €25,- per week en dat x 52 is dik €3000,- per jaar) kun je veel leukere dingen voor doen.