Het is iets wat niet meer tegen te houden is, alle modellen die nu uitkomen zullen kunnen filmen. Dus in de toekomst (heb mijn 50D net 2 maanden) zal ik ook een 80D hebben met camera functie erop. Of misschien wel een 9D. Dat is niet anders.
En ik zal het eens ene keer aanzetten testen en haha wat grappig. Misschien zal ik zelfs wel eens kostbare fotografie tijd opofferen om als ik een ijsvogel zie deze op de film te zetten. Maar dan is het zeer waarschijnlijk wel klaar. (En nu geld inzetten op hoeveel filmpjes ik maak over 5 jaar

)
Ik persoonlijk vind video's maken helemaal niks aan, ik heb een dure Google phone, waar ik alles mee zou kunnen, maar die camera is om te huilen. Ik gebruik hem hooguit om 's nachts te kunnen bewijzen dat mijnv vriendin wel degelijk snurkt (wat ook geen baat heeft, ze blijft gewoon ontkennen.)
Dat er een video functie op zit prima, lekker doen, zet het knopje maar ergens achteraan, en laat mij met rust meneer Canon. Maar dat er nu allemaal geld en onderzoek en weet ik veel wat in gaat zitten om het sneller en beter te maken, dat is mijn probleem. Ik wil een fotocamera die perfect functioneerd, en zolang dat nog niet bestaat, ook op de pro camera's zijn dingen aan te merken, moet je daar al je energie en geld in steken. Houdt die video wat het is, zorg dat er een filmpje mee te maken is dan Lena en Jeroen blij

, maar laat ze niet vergeten wat ze ook al weer aan het maken waren.
Als ik een telefoon koop, en de verbinding is slecht en hij maakt geweldige foto's.. dan hebben ze toch ee fout gemaakt.