Het is 27 apr 2024 13:52


Fotografie in het nieuws,
begeleidende foto's niet groter dan 600 pixels aan langste zijde


Auteur Sean Penn schopt fotograaf in elkaar
 Sean Penn schopt fotograaf in elkaar
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009 18:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8553
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Sean Penn schopt fotograaf in elkaar

Sean Penn heeft zijn imago van driftkikker weer eens waargemaakt.
Dit keer moest een paparazzo het bezuren.
Dankzij dit vechtpartijtje heeft de acteur nu een aanklacht aan zijn broek hangen.
Dat meldt de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.

Penn leefde zich vrijdagmiddag uit op cameraman Jordan Dawes in Los Angeles. Even daarvoor had de 49-jarige acteur geluncht in de nabijgelegen Brentwood Country Mart, iets wat hem blijkbaar zwaar gevallen was.

Op het moment dat Dawes hem op de gevoelige plaat vast wilde leggen, haalde Penn met een karatetrap naar hem uit. Vervolgens zou er over en weer geschopt en geslagen zijn. Hierop nam de acteur de benen.

Het vermeende slachtoffer diende later die dag een aanklacht wegens mishandeling in. Een woordvoerder van Sean Penn weigerde commentaar te geven op het incident.

Bron: Celeb blog


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Sean Penn schopt fotograaf in elkaar
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009 18:45 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3352
Woonplaats: Harderwijk (Hierden)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Schoppen hoort niet natuurlijk fotografen kunnen best wel is irritant zijn natuurlijk maar dan hoeft er nog geen geweld gebruikt te worden .. Snap best dat je als beroemdheid er soms niet op zit te wachten maar ja moet je dan wel beroemd willen zijn?


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Sean Penn schopt fotograaf in elkaar
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009 19:34 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 25
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Vind deze reactie wel zwaar overtrokken hoor.
Ja sorry maar Sean Penn wou zelf beroemd worden.
En zo zijn geld verdienen.

Als een klant/opdrachtgever me opbeld en een of andere server is down (ben systeembeheerder van beroep).
Ga ik de klant ook niet schoppen omdat hij me stoorde in me prive leven.
It's all in the job.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Sean Penn schopt fotograaf in elkaar
BerichtGeplaatst: 04 okt 2009 19:54 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1554
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Ik kan me anderzijds ook wel voorstellen dat je in de nadagen van je carriere (want daar hebben we het toch over) je er na zoveel jaar wel eens genoeg van hebt. Al in de jaren tachtig had Penn succes. We zijn inmiddels twintig jaar verder en hij zit allang niet meer in blockbusters. Maar kennelijk vinden fotografen het nog steeds nodig om hem voor iedere poep en een scheet (want wat is nu het schokkende nieuws wat Penn voor lunch eet?) op de foto vast te leggen.
Ik kan me wel eens voorstellen dat dat in het verkeerde keelgat schiet.

Nu wil ik het natuurlijk niet goedpraten dat hij begint te vechten, maar het helpt niet om te zeggen dat die fotografen moeten stoppen. Ze blijven doorgaan, en na jaren zo achtervolgd te worden kan ik me wel eens voorstellen dat je de controle over jezelf verliest.

Penn heeft er misschien wel voor gekozen om in films te gaan spelen en zo beroemd te worden. Maar hij heeft er destijds niet voor gekozen om jaren later nog steeds door fotografen achtervolgd te worden.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Sean Penn schopt fotograaf in elkaar
BerichtGeplaatst: 06 okt 2009 11:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 694
Woonplaats: Wijchen
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Citaat:
Ik kan me anderzijds ook wel voorstellen dat je in de nadagen van je carriere (want daar hebben we het toch over) je er na zoveel jaar wel eens genoeg van hebt.


Ik kan mij herinneren dat hij 20 jaar geleden ook al eens een fotograaf op zijn gezicht getimmerd heeft...

het blijft een driftkikker. Maak dan aanspraak op je portretrecht (zoals onze fijne vrienden van het koningshuis). Dit is wat je krijgt als je besluit het witte doek op te gaan. Roem heeft een prijs....

edit: mooie foto trouwens! of hoef ik die niet te beoordelen :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Sean Penn schopt fotograaf in elkaar
BerichtGeplaatst: 06 okt 2009 11:56 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3543
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
opvallend is dat de slag schaduw van meer rechts lijkt te komen. kantelen van de camera ios heirin volgens mij niet voldoende.

Niets 'mooier' dan een drifkikker uit zijn tent lokken voor een sappig verhaal toch ......


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 65 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed