Het is 24 apr 2024 02:37


Fotografie in het nieuws,
begeleidende foto's niet groter dan 600 pixels aan langste zijde


Auteur Spionagecamera van Minox
 Spionagecamera van Minox
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 10:51 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8553
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Fotografie

Spionagecamera van Minox

MINOX presenteert het nieuwste speeltje voor de aspirant OO7.
De naam is SpyCam, Digital Spycam.
Deze digitale spionagecamera met minimalistisch design herbergt opmerkelijke features in zijn miniatuurformaat van 8 x 3 x 2 cm.
Met zijn resolutie van vijf miljoen pixels kan de Digital SpyCam wedijveren met de ‘traditionele’ digicompacts.
Het toestel is uitgerust met een 42mm objectief met diafragma-opening f/2.8.
De heldere optische zoeker laat toe om snel te kijken en raak te klikken, zelfs in schemerlicht.
Is er niet genoeg licht, dan treedt de ingebouwde flitser in actie. Er kan ook een losse flitser opzij op de camera bevestigd worden.

Fotografie

Op het discrete 1,5″ monitorscherm kunnen de gemaakte shots en filmpjes bekeken worden.
De gegevens worden veilig opgeslagen op micro SD-kaartjes met capaciteiten tot 16GB of in het interne geheugen van 128 MB.
Geheime code http://www.minox.com geeft toegang tot meer gedetailleerde info over dit nieuwe digitale cultobject.
Open de Jpeg’s in bijlage om de hand te leggen op onthullende beelden in hoge resolutie.
Nog een tip van ingewijden : via http://www.license-to-shoot.com kan je je aansluiten bij een internationaal netwerk van ‘Minox-agenten’ en spionagebeelden uitwisselen.

De prijs van dit Bond-speeltje: rond de EUR 250,-.

Bron: Fotografieblog


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Spionagecamera van Minox
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 14:05 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4986
Woonplaats: aardenburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
de minox heeft een lange traditie in de spy-business..vooral onder duitse, amerikaanse en britse geheime diensten... sommige modellen waren uitgerust met een koordje met exact de juiste lengte om bv geheime documenten scherp in beeld te krijgen, dit liet je vanaf de camera op het document hangen, hiermee was de juiste afstand ingesteld en knippen maar!! Maar da's natuurlijk strictly classified wat ik nu zeg he?? ;) :foto Mooi spul!!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Spionagecamera van Minox
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 14:09 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 266
Woonplaats: Apeldoorn
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Ziet er erg grappig uit! Vooral wanneer je ook zo'n jas erbij aan doet!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Spionagecamera van Minox
BerichtGeplaatst: 17 aug 2009 18:43 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 8
Beste mensen, Ik heb deze camera gekocht en ben bij lange na NIET tevreden, en wel om het volgende: ER is geen duidelijke nederlandse beschrijving verkrijgbaar; fotos gemaakt in huis of buiten vertonen een sterk overbelicht karakter ; binnen de 1 meter zone is het beeld onscherp ; er zijn sterke kleurafwijkingen. Geen van deze euvels zijn op te lossen. Is er onder jullie iemand die een betere ervaring heeft.? Speciaal de kleurafwijking is opmerkelijk. Ik heb een foto waarop een viertal tuinstoelen en tafel staan die in werkelijkheid heel diep donkergroen zijn maar die op de foto helderblauw worden weergegeven! {sorry ik weet niet of en hoe ik en voorbeeld kan toevoegen} Wellicht kan iemand mij helpen? B v d JOST


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 47 gasten



cron

Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed