Wat ik zag zit in de foto als je gezien hebt wat ik zag voor ik de foto maakte. Maar ik begrijp nu: als je niet gezien hebt wat ik zag voor ik de foto maakte, dan komt het er niet uit. Jullie zien niet dat er naast de jongen niemand zit.
Ik liep op straat, het viel enorm op dat in deze pizzeria 1 jongen zat tegenover drie tamelijk dweperige dames, een gevalletje van concurrentie zeg maar. Ik heb mijzelf beloofd dat ik van mijzelf maar 1 poging van mijzelf hoefde te wagen, en op die voorwaarde ben ik met mijzelf akkoord gegaan dat daadwerkelijk te doen. Klik, snel weglopen, nog verder lopen, nog wat verder, foto bekijken.....
De dame rechts frunnikt wat onzeker aan het haar, de dame links durft tijdens een slok de ogen niet voor oogcontact onbeschikbaar te houden, de dame in het midden is aan de winnende hand en eist zelfverzekerd de aandacht voor zich op.
Ik ben over het resultaat enigszins tevreden. Ik ben ook tevreden over wat auto-iso me hier heeft opgeleverd, ten opzichte van mijn scepsis over hoge iso-waardes. Ik heb het gevoel dat ik redelijk wat uit de situatie heb gehaald van wat er in zat. Misschien is het resultaat nog steeds onvoldoende, maar voor mij is op dit moment het leereffect op korte termijn belangrijker dan het topresultaat op de (zeer) lange termijn, vandaar dat ik de foto toch plaats voor feedback.
Ik ben niet tevreden over de muts rechtsonder, en nog minder over de dame achter/boven de rechtse en middelste dame die te veel aandacht opeist. Ik vraag me af of ik met snijden aan de bovenkant hier verbetering in zou kunnen brengen, maar aan de andere kant wil ik ook niet de combi van het woord pizzeria en de "Italiaanse-vlag-kringel" verliezen.
|