Hallo allemaal,
Vandaag tijdens de opening van het Nationaal School Ontbijt op Utrecht Centraal wat foto's gemaakt.
Ik werk bij het Nederlands Bakkerij Centrum, om het belang van het ontbijten en metname broodontbijt te promoten wordt jaarlijks met zo'n 2.500 bakker een ontbijt georganiseerd voor zo'n 500.000 scholieren. Thema dit jaar "samen ontbijten geeft engergie". Er ging vanaf CS Utrecht vanmorgen een speciale ontbijttrein "de Blokkendoos" richting het Spoorwegmuseum.
In het Spoorwegmuseum trokken een aantal leerlingen samen met een aantal topsporters de Nestor van zijn plaats; een 64 ton wegende locomotiefcombinatie uit 1880.
Met het Nationaal School Ontbijt wordt geld binnen gehaald (scholen betalen 25 cent per leerling), dit geld komt ten goede aan Right to Play en Bake 4 Life.
Normaal ben ik voor dit project alleen betrokken als het gaat om het maken van de begroting
Dit keer heb ik de camera maar eens mee genomen. Hieronder een aantal plaatjes van vandaag.
Metname in de trein viel het niet mee om plaatjes te maken... 1/50 sec f2.8 en iso's oplopend tot 3200. En wat een gedrang met al die pers in zo'n kleine coupe

.
Al met al een erg leuke ervaring!
1
`
2
3
4
5
6
7
8