Het is 12 mei 2025 05:39

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Nationaal School Ontbijt 2010
 Nationaal School Ontbijt 2010
BerichtGeplaatst: 01 nov 2010 22:18 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Hallo allemaal,

Vandaag tijdens de opening van het Nationaal School Ontbijt op Utrecht Centraal wat foto's gemaakt.
Ik werk bij het Nederlands Bakkerij Centrum, om het belang van het ontbijten en metname broodontbijt te promoten wordt jaarlijks met zo'n 2.500 bakker een ontbijt georganiseerd voor zo'n 500.000 scholieren. Thema dit jaar "samen ontbijten geeft engergie". Er ging vanaf CS Utrecht vanmorgen een speciale ontbijttrein "de Blokkendoos" richting het Spoorwegmuseum.

In het Spoorwegmuseum trokken een aantal leerlingen samen met een aantal topsporters de Nestor van zijn plaats; een 64 ton wegende locomotiefcombinatie uit 1880.

Met het Nationaal School Ontbijt wordt geld binnen gehaald (scholen betalen 25 cent per leerling), dit geld komt ten goede aan Right to Play en Bake 4 Life.

Normaal ben ik voor dit project alleen betrokken als het gaat om het maken van de begroting :)
Dit keer heb ik de camera maar eens mee genomen. Hieronder een aantal plaatjes van vandaag.

Metname in de trein viel het niet mee om plaatjes te maken... 1/50 sec f2.8 en iso's oplopend tot 3200. En wat een gedrang met al die pers in zo'n kleine coupe :blush.
Al met al een erg leuke ervaring!

1
Fotografie
`
2
Fotografie

3
Fotografie

4
Fotografie

5
Fotografie

6
Fotografie

7
Fotografie

8
Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Nationaal School Ontbijt 2010
BerichtGeplaatst: 01 nov 2010 22:30 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Een leuk verslag van de dag, met leuke beelden. Een paar platen onderscheiden zich van de rest, door met name de opbouw of groepering van de personen. Of de goede scherptediepte, en de pose van de persoon.

De eerste (mooie groepering die aangenaam in de opbouw staat), de zesde met de goede scherptediepte op gelaat aandachtige man en zijn sterke uitdrukking. En de zevende, mooie pose en erg mooie lichtinval.

Overige vindt ik wat meer gewoontjes :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp