Een link naar
juni 2019Vandaag de slotserie van de NOZW-route "gelopen" van Frans ("gelopen", omdat ik de route met de scooter van mijn dochter heb afgelegd), maar dan in mijn eigen woonplaats. De foto's zijn allen gemaakt met een 35mm lens, ze zijn niet bijgesneden en zijn in Photoshop voorzien van een NIK Film Noir 1 filtertje.
Frans heeft de volgende route gelopen in "juli en augustus":
- Noord 2.000 meter - foto 21
- Noord 320 meter - foto 25
- Naar huis, 139 graden - foto 26
Het laatste deel van "Welkom in Almere!".
Noord 2.000 meter

Oost 347 meter

Zuid 87 meter

West 77 meter

Door omstandigheden kon ik hier geen 77 meter lopen, maar slechts 5 meter.
Noord 320 meter

Met een hoek van 139 graden naar huis
In het kader van "Fuck the rules", de scooter van mijn dochter die dit project mijn vriend was, bedankt voor de bewezen diensten en veilig opgeborgen in de garage. Na mezelf te hebben omgekleed heb ik vervolgens mijn "fiets" gepakt, om op deze zonnige dag vervolgens een mooi ritje te maken van zo'n 65 km. De foto heb ik geheel in stijl van de geest van deze laatste shoot niet in Landscape formaat, maar in Portrait formaat gemaakt.

Frans, dank voor het uitzetten van de route. Het was elke keer weer een verrassing waar je me zou brengen.
Ik heb delen van Almere gezien waar ik niet eerder geweest was. Ik heb aan dit project een leuke serie overgehouden, een serie die ik anders zeer waarschijnlijk nooit gemaakt zou hebben.

=== # ===