Het is 23 apr 2024 14:40


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur The Daily Photo goes wedding pics
 The Daily Photo goes wedding pics
BerichtGeplaatst: 11 sep 2008 07:18 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 29
Enorm leuk om te doen. Trouwfotos maken, het boek plakken en knippen... Geweldig

Hier een leukert van Diana en Renee die elkaar in Haarlem het Ja woord gaven. Wat een dolle dag, 2 vrouwen die net getrouwd zijn en ook nog eens zo gek als een deur....

Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 The Daily Photo goes wedding pics
BerichtGeplaatst: 11 sep 2008 08:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8553
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Lijkt me ook heel leuk om eens een keer te doen.
Ik zou het wel heel eng vinden, want je kan het maar 1 keer doen.

Over de foto:
Beetje jammer dat het wit wel heel erg wit is. Op een paar plekken flink uitgebeten.
Nu ik erover nadenk zou het ook je bedoeling geweest kunnen zijn. Het heeft ook wel weer wat. :wacko
Wat ik ontzettend leuk vind, is de pose. :up


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 The Daily Photo goes wedding pics
BerichtGeplaatst: 11 sep 2008 08:45 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 29
Hey bedankt voor je reactie. Het is echt ontzettend leuk om te doen, trouw fotos maken. Kan ik iedereen aanraden.

Dat van dat wit dat klopt. Meestal of eigk altijd hebben mijn fotos dichtgelopen zwart of uitgebeten wit. Ik vind dat erg mooi, maar ik kan snappen dat niet iedereen dat kan waarderen. Ik heb er ook regelmatig discussies over waarbij ik zelfs nog moet gaan aantonen dat ik ook juist belichte fotos kan maken, omdat anders men denkt dat die over en onder belichting door onkunde komt. Awel, ik kan daarentegen wel altijd mijn eigen fotos herkennen... Een soort van signature.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed