Hallo Twan

Altijd spannend-druk een bruiloft

1. Veel ruimte om haar hoofd en ik mis de hand van de visagiste. Een krappere uitsnede had in mijn ogen mooier geweest met meer hand erop.
Nu zie je heel veel ruimte en een drukke achtergrond terwijl het moment om het opmaken gaat denk ik. Foto lijkt ook erg geel.
2. Leuk detail. Lijkt alleen wel een deukje in de voorste schoen te zitten? De lichte plek in de achtergrond leidt wat af en ook deze vind ik gelig
3. Leuk zo de scherpte en aandacht naar de bruid. Beetje donker. Alleen is haar jurk hier blauw. Ik neem aan dat het een witte jurk is (correct me if i'm wrong), maar de belangrijkste punten van een reportage als deze is dat het wit ook wit is. En niet uitgebeten natuurlijk. De bruid en de jurk zijn je prioriteiten! Jammer van het afgesneden boeket, een staande uitsnede was hier denk ik beter op zijn plaats.
4. Mooi

Wel iets donker voor mijn smaak en jammer van het rode ding achter haar wat door de jurk heen schijnt. Wellicht het rode even verwijderen qua kleur?
5. Door het kleur in zwart-wit effect lijkt het paar wel op de foto geplakt, vind deze ook niet mooi

6. Ik zou de rechterkant eraf croppen vanwege de lucht. Jammer dat je net de boom uit hun hoofden laat groeien. Stapje opzij had wonderen gedaan.
7. Erg leuk. Doet het ook heel goed in zwart wit vind ik. Jurk is een beetje overbelicht.
8. Mooi overzichtsplaatje. Ik zou het paar precies in het midden van de foto zetten. Lijkt een beetje rood/gelig?
Hoop gezeur van mij, maar hopelijk kun je er iets uithalen
Naast deze 8 foto's zou je een deel II kunnen openen toch?